Winkel

Sleutelhanger
300 sleutelhangerSleutelhanger met logo van onze stichting. Stoer voor aan je sleutels of je tas! Ook leuk als kadootje.

Prijs
De prijs van deze sleutelhanger is 2,- euro (exclusief eventuele verzendkosten).

Bestellen
Dit kunt u doen via het e-mail adres info@stichting-ndsm-herleeft.nl.
Vermeld duidelijk dat het om de sleutelhanger gaat en hoeveel exemplaren u wilt hebben.

U ondersteunt hiermee de werkzaamheden van de Stichting NDSM-Herleeft.

Polo-shirt
Voor vrienden, sponsoren en belangstellenden heeft de Stichting NDSM-Herleeft witte polo-shirt (maten M, L, XL en XXL) laten maken.

Prijs
De prijs van het polo-shirt is verkrijgbaar voor 15 euro (beide exclusief eventuele verzendkosten).

Bestellen
Indien u een exemplaar wilt bestellen kan dit via het e-mail adres (met opgave van de juiste maat) info@stichting-ndsm-herleeft.nl

U ondersteunt hiermee de werkzaamheden van de Stichting NDSM-Herleeft.

Boek “Terug naar de fabriek”
boek coverIn februari 2015 is onze stichting benaderd door Jaco Boer. Of wij graag wilden meewerken aan een boek. Het boek zou gaan over het nieuwe leven van 25 industriële iconen in Nederland, waaronder het NDSM-werf. Voor het verhaal over de NDSM heeft onze stichting een hele belangrijke bijdrage geleverd. Verschillende leden van de stichting tevens oud werknemers van de NDSM zijn door Jaco Boer geïnterviewd.

Dit boek met de titel „Terug naar de fabriek” is sinds 2015 uitgebracht. In dit boek beschrijven de auteurs het nieuwe leven van 25 industriële iconen in Nederland. Ze vertellen over het bewogen verleden en laten oud-werknemers en jonge creatieven aan het woord over hun band met deze locaties. Een verhaal over de opkomst en neergang van de Nederlandse industrie geeft extra achtergronden bij deze ontdekkingstocht langs het industrieel erfgoed van ons land.

Geinterreseerden kunnen dit boek aanschaffen via de website van de uitgever Oostenwind.